Vet du, jeg kommer tilbake jeg..

Categories Blogg

Hei dere! 

Etter å ha prøvd ut nouw.no i noen uker har jeg bestemt meg for å komme tilbake til blogg.no. Føler vel at det er lettere å få skrevet inspirerende innlegg her, også har jeg fått tilbakemeldinger fra flere om at det er lettere å finne bloggen og ikke minst kommentere på bloggen på denne platformen. 

Jupp 🙂 Kjenner det er deilig å være tilbake her, det føles liksom litt mer riktig 🙂 Om du vil se innleggene jeg skrev på min andre blogg kan du klikke deg inn HER. Synes jo det har vært greit å få prøvd ut nouw- skulle gjerne hatt en miks av den og blogg.no, det hadde liksom vært perfekt!

Håper dere alle har hatt en fantastisk påske. Vi har hatt nydelig vær, pusset opp en del, vært med familie og feiret bursdagen til Veslefar. 

Hvordan har påsken deres vært? 😀 

– Vi blogges 🙂 

8 kommentarer

8 thoughts on “Vet du, jeg kommer tilbake jeg..

  1. Følte akkurat det samme når jeg prøvde ut nouw også! Liker meg mye bedre her på blogg.no, for her er det lettere at folk finner bloggen. Man får også flere kommentarer og tilbakemeldinger her 🙂 Påsken har vært stille og rolig. Jeg nyter mammatilværelsen, og storkoser meg min lille prins <3

  2. Charlotte: Ikke sant! Det er lettere, også har man liksom blitt kjent med folk her på en litt annen måte også 🙂 Hørtes ut som en koselig påske. Kos deg masse med gutten din 🙂

  3. So glad you’re back. And that I am too. Such a relief to be able to translate this directly on the page. The picture of you is wonderful!! You look so…real, and relaxed, and happy… and just the way I remember you.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *