3 ting som nytes i dag

Categories Mammalivet

Hei dere! 

Det er onsdag og her regner det faktisk. Ja, tenk, nå forsvinner nok snøen fort også kan vi snart nyte deilig sommer, men det er jo ting som kan nytes i dag også. Mine topp 3 nytelser i dag er…

1. Ro i huset. Veslefar er i barnehagen, Veslemor sover og jeg har liksom huset for meg selv. Når det endelig er stille får også tankene mine tid til å bli tenkt i gjennom og jeg kjenner jeg blir litt roligere enn hva jeg har vært de siste dagene. Tid for å stresse litt ned oppe i hodet 🙂 

2. Cola Zero (punktum). Etter at jeg fødte Veslemor og begynte å amme steg sukkersuget i taket. Gurimalla for en cravings, og den har liksom ikke forsvunnet, så.. ja.. da må vi nesten .. hmm.. nyte litt av ting med ikke såå mye sukker- for det begynner å merkes kan du si.. (hehe). Derfor nyter jeg litt Cola Zero i stede 😉 

3. To år. I dag er det to år siden jeg ble mamma for første gang, to år siden Veslefar kom til verden. To år siden livet ble HELT snudd på hodet. I dag kan jeg ikke se for meg en tid uten barna mine. Veslefar er to år i dag, vi feiret han på søndag, men jeg feiret hans og livet i dag. I dag nytes livet i det stille- en stille tilfredshet. 

Nyter du dagen i dag? Hvis du gjør det, hvorfor? Hvis ikke håper jeg du får en bedre dag i morgen!

Vi blogges.

– Guro <3 

Følg meg gjerne på FACEBOOK INSTAGRAM

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *