Kjærester

Categories Familien

Hei dere!

Det er litt stille på bloggfronten for tiden, det handler ikke om motivasjon, men heller noen personlige ting som trengs å ordnes opp i. MEN!

Mannen og jeg er endelig på en etterlengtet kjærestetur sammen. Ungene er hos Oma og Moffa, og vi er på flotte Sundvolden Hotel.

Merker jeg har litt blandede følelser med å være borte fra barna. På en side er det deilig å bare være oss to igjen, mens på en annen side savner jeg de to trollene mine.. sukk..

Anyways, det er ekteskapsweekend arrangert av kirken jeg er medlem av – Adventiskirken- som vi er med på i helgen. En viktig del av det å være kristen er å ta vare på mennesker og da spesielt familien. Det er godt å kunne ha tid til hverandre… og hvile… ikke minst 🙂

Her kommer noen bilder så ønsker jeg dere alle en god natt og god helg!

Vi prates.

– Guro <3

2 kommentarer

2 thoughts on “Kjærester

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *