Helluuu!

Categories Mål og drømmer

Hei dere!

DA har vi flytta, vi har faktisk sovet i Bryggerhuset i tre netter nå. Det er så deilig, rart og til og med bittelitt skummelt å endelig være her. Også har vi plutselig mye bedre plass 🙂

Jeg planlegger en live INSTAGRAM sending, men det blir nok ikke før om en uke eller slikt. Jeg kommer til å si ifra i god tid før jeg gjør det, om du ikke følger meg på INSTAGRAM kan du gjøre det HER!!

Også en annen ting, internett- folk kommer hit den 11. Mai, jeg krysser fingre og tær for at vi endelig får et nett som fungerer. Det er ikke såå lett å skrive blogginnlegg på iPhonen, også er det litt lite inspirerende da jeg ikke får delt bilder jeg tar med et G O D T kamera.

Anyways, gleder meg til å dele tiden fremover med dere 🙂

Vi prates.

– Guro <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *