Bare litt Guro

Categories Depresjonen

Tid for å dra til legen igjen.

Ta blodprøver.

Lillemor er med.

I dag er det litt tomt. Det er rart.

Det har liksom vært litt tomt og tungt siden vi flytta.

Burde jeg ikke være glad?

Jeg tror jo selv at gleden kommer. Og den er der litt, jeg bare pusha litt for mye. Litt for hardt.

Vet du hva som er deilig å vite da?

At jeg snart har det helt greit igjen.

Hvorfor?

Fordi jeg er friskere enn noen sinne. Sterkere. Modigere. Mer motivert.

«Ja til hverdagen uten selvfordømmelse».

Så jeg er vel litt glad også da.

Der er bare litt tomt kaos. Bare litt Guro- det er jo litt sånn jeg er.

Hvordan har du det i dag?

– Guro <3

Følg meg gjerne på INSTAGRAM HER!!!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *