Tomt kaos

Categories Identitet

I dag har jeg klump i magen. Den er større enn hva den har vært på lenge. Vet ikke helt hvorfor den er der, men det har vel litt med flytting, «syk» bil, lite søvn og slikt å gjøre.

Det er så teit. Så.. ødeleggende.

Gamle, vonde følelse som jeg håpet at jeg hadde sakt hade til bare dukker opp igjen. Du vet, slikt som skyldfølelse, selvfordømmelse og slikt. I dag er en tung dag- rett og slett.. men jeg vil ikke at det skal være slik, jeg vil at den skal være over i morgen. Jeg ønsker å føle meg som.. meg selv. For jeg vet jo hvordan jeg kan ha det, nemlig fint med meg selv!

Klumpen i magen.

Det er lenge siden jeg har følt den.

Jeg skal bevare roen, slappe av – i k k e stresse. VIL IKKE STRESSE!

Vil være rolig.

Rolig. Ikke borte, bare rolig.

Jeg liker ikke det tomme kaoset.

– Guro <3

2 kommentarer

2 thoughts on “Tomt kaos

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *