Noen ganger..

Categories Foto

.. er det bare å endre fokus. 

I går var en crazy dag, vi dro veeldig tidlig på jobb og var ikke hjemme før sent på kveld. Mannen hadde et møte etter det første heldagsmøtet vi var på, så mens han satt inne og styra og ordna, satt jeg ute i det flotte været 🙂 Jeg hadde tatt med meg kameraet, men fant liksom ikke noen fine motiver.. med det første for plutselig hørte jeg noen summende lyder og jeg fikk tatt noen flotte bilder av nydelige hvite blomster, bier (eller veps?) og søte humler. 

Hva synes dere? 

Ønsker dere en fin dag videre.. Så blogges vi! 

– Guro <3 

 

Følg meg gjerne på min NYE INSTAGRAM HER! For flere vakre bilder 🙂 

2 kommentarer

2 thoughts on “Noen ganger..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *