Når det indre lammes

Categories Identitet

Og der! Plutselig slo følelsen ned i meg som et teit, dustete lyn.

BAM!

I det jeg skal ta pillene for kvelden, så bare.. fengsel.. vet ikke hva jeg skal gjøre.. det stopper opp.

Men det er ikke pillene, nei det er de tankene jeg hadde i det jeg skulle ta pillene.

Dette var det som foregikk oppe i hodet mitt:

«Jeg er sulten. Hva skal jeg spise? Det er ingenting jeg har lyst på her. Hmm.. Jeg kunne laget meg toast. Nhææ.. det er så usunt, og jeg har allerede skeia ut i dag.. næhh.. men jeg har lyst på toast. Men det tar tid å lage. Men jeg er sulten. Men..»

Ja, dette førte til at det snurpet seg til og jeg sitter nå her i sofaen, og halvveis lammet prøver å få meg til å lage toast.. eller noe.

Noen gang hatt det slik?

Vi blogges,

– Guro <3

4 kommentarer

4 thoughts on “Når det indre lammes

  1. Jeg har ikke hatt det slik selv, men dette virker ikke greit. Har du kontaktet lege om dette ?
    Hvilken pille er det du tar? Er det den som får deg til å bli slik?
    Håper at dagen i dag blir bedre <3

  2. Kjenner meg igjen der ja! Mat kan være veldig vrient. Ønsker å en dag komme dit hvor jeg klarer å planlegge, handle inn, lage (inkludert koke, bake og steke) og spise, ikke bare handle og spise og så få dårlig samvittighet for at middagen igjen ble en brødskive smurt på benken :p

  3. poesimylife: Jeg går til psykolog og vet forsåvidt hva «problemet» er .. Det er ikke pillene som er problemet, det er tankene 🙂 men
    Har det bedre nå 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *