Mine to

Categories Familien

Hei dere!

Sitter her, snart på vei for å dra til psykolog og deretter hente de to nydelige barna mine som har overnattet hos tante og onkel. Jeg merker at jeg virkelig savner dem når de er borte.

Veslefar prater jo så utrolig mye for tiden, lærer setninger og ord, også leker han masse, ja han teller til og med til ti 🙂

Veslemor smiler og sover gjennom hele natten (nesten), hun har begynt å herme, erter broren sin og ler med/ av broren sin når han prøver å være morsom. Hun har også funnet tunga si, noe som ikke ser riktig klokt ut alltid, men du så skjønn.

Ja, de er nydelige. Spesielt når jeg ikke har sett de på et par dager. Mine to <3

Savner du noen i dag? Hører gjerne om det 🙂

– Guro <3

Følg meg gjerne på INSTAGRAM og FACEBOOK

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *