Jeg har jo lovet dere

Categories Hus og interiør

å vise mer av huset, og her kommer det første rommet. Det er rotete, eller ikke organisert, men det er et rom og det er ferdig 🙂

Hvem vet, kanskje kommer det er før/etter bilder av et ryddet rom. Men her skal jeg ikke love noe.

Dette er det første rommet man kommer til når man går opp i andre etasje. Vi har brukt det som soverom for Veslemor i noen måneder, men nå deler endelig hun og Veslefar rom så da kan vi endelig bruke det til kontor og gjesterom.

Jeg satt faktisk og jobbet der i dag. Det var utrolig deilig å kunne sitte ned og bare .. ja.. konsentrere seg. Gleder meg liksom til å «dra» på jobb.

Er ikke fargen fin? Jeg liker at vi har litt farge på rommene oppe, det gir liv og sjel, og det digger jeg. Blå, eller himmelblå som denne kalles, er jo en veldig beroligende farge, noe jeg er veldig fornøyd med. Jeg er kanskje ikke det mest aktive mennesket i verden, men det er fryktelig mye hjerneaktivitet og da er det greit at omgivelsene hjelper enn å roe seg ned 🙂

Sofaen har vi forresten kjøpt på IKEA, jeg er veldig fornøyd med den også. Den var overraskende lett å montere og veldig lett å gjøre om til en sovesofa.

Jupp, jupp 🙂 Hva synes dere? Er ikke fargen fin?

Vi blogges.

– Guro <3

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg har jo lovet dere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *