Den er skrevet… nesten

Categories Blogg

Hei dere! 

I dag har jeg skrevet, og skrevet, og skrevet,… føles det ut som.. hvertfall. Jeg skal ha en tale i Tønsberg på lørdag og skal man ha tale, ja da må man også lage den. Men hvordan har det seg at man alltid begynner i ganske god tid og med en god flyt også plutselig sitter du der torsdag kveld og lurer på om du får forberedt deg godt nok og om du blir ferdig? 

Hjelp, jeg trodde jeg var ferdig med skole- lekse- presentasjon stress, der tok jeg feil gitt. Neida, det går bra, jeg liker egentlig denne prosessen ganske godt, bare ikke det å føle meg stressa, I don’t like that… Så til konklusjon, jeg liker å skrive tale, lese meg opp, formulere, fundere og tenke, jeg liker bare ikke det at det har en tidsfrist, men uten en tidsfrist så hadde vel ingenting blitt gjort så.. 

Anyways, hvordan har dere det folkens? Dere merker kanskje at jeg er litt mer aktiv igjen, vel det er ganske enkelt fordi sommerferien er over og jeg har fått ny giv og rutinene begynner å komme på plass igjen. Barna har begynt i barnehagen, og plutselig fikk man tid til å ta oppvasken igjen, ja, og sette på vaskemaskinen.. haha.. I wish, men joda, det skjer- lover. Mellom all fotograferingen, spisingen, jobbingen og sovingen så får jeg tid til å ordne litt rundt meg, samtidig så prøver jeg å la være å stresse med det- altså rot- jeg prøver å slappe av selv om ikke alle putene ligger i sofaen. JEG MÅ LÆRE MEG Å IKKE STRESSE! 

Hjelp, dere aner ikke hvor mye klump i magen jeg har hatt de siste dagene, det har vært så plagsomt og bittelitt skummelt- det er liksom en form for angst eller en slags spenning i kroppen. Det går liksom helt fint, men jeg må virkelig bare roe ned og puste, for nå har jeg ikke gjort det på en stund. 

Ah.. Life. Sliter du med “klump” i magen? 

Jaja, da gjenstår det vel bare å si god natt da, sov godt kjære leser så blogges vi! 

– Guro <3

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Den er skrevet… nesten

  1. Masse lykke til med talen. Jeg håper at det går fint 🙂
    Det er nok mer aktivitet på bloggen nå, da mange er ferdige med ferien.
    Håper at du har en fin sommer og at du nyter denne tiden.
    God natt, sov godt <3

  2. poesimylife: Takk! Veldig koselig kommentar å få på kveldingen.. Håper sommeren er god for deg også, og at du har hatt en fin dag så langt 😉 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *