Spennende: Et nytt prosjekt!

Categories Mål og drømmer

Hei dere! 

Jeg har vært litt fraværende de siste dagene, rett og slett fordi jeg har startet på et nytt prosjekt 😀 Jeg har nemlig (igjen) startet en YouTube kanal, men denne gangen er den litt mer planlagt. Uansett, jeg er ganske spent på hvordan dette kommer til å gå, den er på engelsk og den handler mye om yrke mitt, eller det at jeg er en kvinnelig pastor. 

I kirken jeg tilhører er det få kvinnelige pastorer, og det har blitt viktig for meg å vise litt mer av hvordan er hverdag kan se ut for en (kvinnelig) pastor. Det er nok ikke mye forskjell fra mannlige sin hverdag, men det er kanskje det som er litt poenget… det er ikke mye forskjell. Det er en pågående debatt/ konflikt som foregår i kirken vår hvor man er uenige om kvinner bør/ kan være ledere/ pastorer. Det handler egentlig om mye mer enn det, men på overflaten så er det det som kommer fram. 

Kanalen skal ikke være en stor- jeg argumenterer- mot alle- som er – i mot- nei, det kommer til å komme innlegg om temaet, men hovedfokuset er på en pastors hverdag, og såklart “kvinnen” bak 🙂 

Jahh… Du kan se første filmen HER!  

Anyways, jeg håper dere hadde en god mandag i går, og at tirsdagen kommer til  behandle dere pent! 

Vi blogges!

– Guro 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *