Valgets kval // Choices

Categories Blogg

//English further down//

Hallo dere! 

Jeg har mye oppe i hodet, men det er vanskelig å få skrevet det ned for tiden. 

Jeg tenker på hvem jeg var før, i forhold til den jeg er nå.

Jeg bekymrer meg for alt mulig rart, samtidig som at jeg er proppfull av inspirasjon og ideer når det kommer til jobb og stuff. 

Mye. 

Ja, også vurderer jeg hvor fokuset mitt skal være på alle disse sosiale mediene. Jeg var en liten periode aktiv på Instagram, blogg OG YouTube, men nå må jeg liksom begynne å velge. Jeg har valgt å la vær å være alt for aktiv på Insta, men så er det liksom denne bloggen og YouTube som kjemper litt om oppmerksomheten. 

Det beste hadde vært å ha et samarbeid mellom disse to plattformene. Men problemet er at den ene er på norsk (bloggen) og den andre på engelsk (YouTube). So what to do? 

Jeg liker å gjøre ting skikkelig og akkurat nå føler jeg at jeg ikke klarer å gjøre det… skikkelig. Tror jeg. jeg vet ikke. 

Blææææææææ. 

Ja, slik føler jeg det nå. Blæææææ. 

Men, tankene roer seg vel.. en gang.. 

Vi blogges! 

– Guro <3 

***

Hello people!

There is a lot going on in my head lately, but yet its hard it down on paper.

I think of who I was before, compared to who I am now.

I worry about everything, when I at the same time is full of inspiration and ideas when it comes to work and stuff.

Much. Going. On. 

 

Yes… I am also considering where my focus should be when it comes to social media and things like that. I was active on Instagram, Blog and YouTube for a short while, but now I have to prioritize. I have chosen not to be too active on Insta, but then this blog and my Youtube Channel fights a bit for my attention.

The best thing would be to have a collaboration between these two platforms. But the problem is that one is in Norwegian (blog) and the other is in English (YouTube). So what to do?

I like doing things properly and right now I feel its not happening. I think. I do not know.

Blææææææææ. Haha.. Norwegian letter… 🙂 Its like a way to express that one is frustrated 🙂 

Thats what i feel.. Blæææææ.

Oh well, it will be okay.. I think.

See you 🙂 

– Guro <3

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Valgets kval // Choices

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *