Et helt rom, en hel utsikt, mer enn nesa mi

Categories Blogg

Hei dere! 

Atter en ny uke? Tiden går så… ayy, jeg har ikke lyst til å skrive det en gang.

Anyways, happy news folkens, jeg kjøpte meg et nytt objektiv til kameraet. Jeg har et 50mm objektiv fra før av, men det er litt for lite “vinkel” på det til at det kan brukes til feriefotografering og filming, så jeg har nå fått et 24mm objektiv som kan få med seg et helt rom, en hel utsikt, mer enn nesa mi på bilder når jeg tar en selfie med kameraet, ja, og som er lettere å fokusere med når jeg filmer til tha YouTube channel.

Nesten hvertfall, jeg tror kanskje ikke speilrefleks er laget for å ta selfies 😛 

Men, men dere, det er tirsdag og, ja, jeg har en rolig uke, noe jeg elsker. Psykologen har høstferie og plutselig fikk jeg masser av tid, og jeg skal nyte det, for de neste ukene kommer til å bli fylt med prekenskriving og forberedelser til en liten workshop jeg skal ha i November. 

Hva skal du gjøre denne uka? Flere har kanskje høstferie? 

Vi blogges! 

– Guro <3 

6 kommentarer

6 thoughts on “Et helt rom, en hel utsikt, mer enn nesa mi

  1. Så deilig med en rolig høstferie!
    Kunne ønske jeg kunne si det samme, men her er det harde tak med eksamenslesing 🙂
    Satser på at det er roligere tider i møte ;-D Veldig spennende YouTube kanal!
    Et fint og relevant tema.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *