Etter i går

Categories Familien

Hei dere! 

Gårsdagen var tøff, eller hvertfall kvelden, men i dag har jeg det heldigvis bedre. (Du kan lese om det HER!)

Mannen, barna og jeg skal en tur til Sverige og bare kose oss, kanskje handle inn litt mat, vandre rundt og høre på Veslefar prate 😀 Det blir fint å finne på noe for bare oss fire da vi har hatt litt lite tid sammen i det siste. 

Familie er jo så viktig! Jeg har selv vært veldig heldig og privilegert når det kommer til å vokse opp i en familie hvor man kjenner hverandre og bryr seg om hverandre. Mamma og pappa har alltid vært der for å prate og gi trøst, og søstrene mine har alltid vært lekekamerater, og nå i voksen alder. mine nærmeste venner. Jeg håper at mannen og jeg kan gi dette videre til våre barn, og jeg tror vi kommer til å klare det også. DET gjør meg lykkelig å tenke på 🙂 

Senest i går var vi (min del av familien) ute og plantet trær sammen. Deilig sol, bål og kakao, ja, DET er koselig det, også bringer frem noen gode barndomsminner. Jeg fikk jo også prøvd ut det nye objektivet og bildene blir jo så klare og fine, jeg kunne ikke vært mer fornøyd… tror jeg. 

Er ikke disse dråpene vakre? Hva liker du best forresten, innlegg med bilder og lite tekst, mye tekst og lite bilder, eller en mellom ting? 

Jeg hører gjerne fra deg 🙂 

Vi blogges! 

– Guro <3

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Etter i går

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *