Klokka 0400

Categories Mammalivet

Klokka 0400. REALLY? 

Jeg føler jeg “klager” en del for tiden, men hva skal en stakkars mamma gjøre da? Veslemor våknet klokken 0400, jeg tok henne over i senga vår, men hun bare lå og vrei seg fra side til side, sov litt, også lå hun og vrei seg igjen. Det var så klart veldig koselig å ha lille nurket ved siden av seg, men om hun bare hadde, du vet… sovnet. 

Anyways, klokken 0600 gadd vi ikke å prøve mer, vi gikk ned og satte på Modern Family, gjorde oss klare for barnehagen og en halv time senere våknet Veslefar også. I dag ble det en tidlig dag i barnehagen kan du si… Heldigvis trives de veldig godt, og det gjør det mye lettere å levere dem. Jeg hadde egentlig planer om å sove bittelitt til etter å ha levert i barnehagen, men da jeg kom hjem var det bare en time til jeg skulle dra på jobb, og nå er det bare 20 minutter igjen.. Så, da sitter vi her da, trøtt og groggy. Yey….

0815 På tide å gjøre seg klar for jobb. Det tar litt tid å komme seg inn til Oslo. 

0818 Fortsatt stuck i sofaen. Ja, nei. Hva slags planer har du i dag? 

Vi blogges!

– Guro <3

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Klokka 0400

  1. Jeg kjenner meg så igjen! og jeg sier noe klisjeer nå, men nyt denne tiden selv om den er slitsom. Den går så fort. Snart må du rive hun fra senga om morgenen for å gå på skole og hun ligger der klistret. og hun sitter med telefonen sin og chatter med venner og bryr seg ikke om mor. Og når hun er ute med venninne og du er bekymret og sender henne masse meldinger og hun skriver bare tilbake, det går fint mamma, ikke MAS. da vil du mimre tilbake til denne tiden da hun var liten og hele hennes verden var DEG.

  2. LenaLykke: DET ER SÅ SANT! Jeg tenker ofte på det også , at den Vesle frøkna en dag ikke er liten lenger 🙁 Gruer meg nesten litt.. Men de kommer alltid til å ha sin plass i hjertet 🙂 <3 Uansett hvor store de blir 🙂

  3. Ah. The 8:18 note made me smile. I am stuck there myself, more often than I would like these days. Someday I’ll find the time to write you an email– things I can’t say publicly. I think of you often, my friend!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *