Sliten og glad

Categories Blogg

Hei du som leser dette, over et år har gått siden sist jeg skrev på denne siden, men jeg klarer ikke helt å gi slipp på denne bloggen.

Så to store forrandringer siden sist: 1. Corona, og 2. jeg har startet på dyrepleiestudiet. Og av disse to så er det den siste som har gjort størst forskjell i livet. Å begynne på dyrepleiestudiet har absolutt gjort godt for psyken, og selv om jeg blir fryktelig sliten etter en studiedag, så er jeg ikke utmattet eller deprimert, bare sliten og glad, og slik har det vært i snart et år. How great is that?

Så… denne bloggen kommer til å fortsette å være et sted hvor jeg deler små og store tanker, følelser, bilder og kreative uttrykk. Her kommer en liten smakebit, ta vare på deg selv  (også krysser vi fingrene for at corona- pandemien snart ender).

– Guro <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *