A dream come true

Categories Blogg

Å skrive en blogg, det er ikke så lett som mange skal ha det til. Å skrive med flyt, å skrive noe interessant, å skrive engasjerende, å skrive hver dag, unngå skrivefeil og å unngå å gjenta seg selv.

Mange bloggere, eller kanskje jeg heller skal skrive mennesker, har sterke meninger, mange drømmer og ønsker. Det har jeg også, og disse meningene, drømmene og ønskene kommer jeg til å utdype her.

Og kanskje blir de oppfylt også..

Vel, jeg heter Guro og ønsker å skrive, uttrykke meg og fortelle. Kanskje blir det noe stort eller kanskje skriver jeg bare til meg selv, men skrive… det vil jeg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

A dream come true

Categories Blogg

Å skrive en blogg, det er ikke så lett som mange skal ha det til. Å skrive med flyt, å skrive noe interessant, å skrive engasjerende, å skrive hver dag, unngå skrivefeil og å unngå å gjenta seg selv.

Mange bloggere, eller kanskje jeg heller skal skrive mennesker, har sterke meninger, mange drømmer og ønsker. Det har jeg også, og disse meningene, drømmene og ønskene kommer jeg til å utdype her.

Og kanskje blir de oppfylt også..

Vel, jeg heter Guro og ønsker å skrive, uttrykke meg og fortelle. Kanskje blir det noe stort eller kanskje skriver jeg bare til meg selv, men skrive… det vil jeg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *