Jeg bærer deg nær hjertet

Categories Blogg

Da jeg fikk gutten min bar jeg han ofte med en bæresele fra BabyBjørn, den fungerte helt fint, men den ga ikke alltid god nok støtte og den tålte bare vekt opptil 10 kg. Da vi nå skulle få en til tenkte jeg at en god bæresele måtte være et must, så da kusina til mannen min startet opp en nettbutikk som solgte nettopp gode bæreseler og sjal titta jeg på alternativene der, og jeg fant det jeg var ute etter. En bæresele som gir godt støtte fra babyen er omtrent nyfødt til den er 2-3 år, lett å justere og god å bære med, den er robust, enkel og trygg, også kommer den i forskjellige farger og mønstre som jeg synes er helt nydelige. Vi har brukt den på veslemor og veslefar, mannen min kan bruke den og jeg kan bruke den, dessuten bærer man barnet på en god ergonomisk måte. Bæreselen som vi har kjøpt kan du finne på nettsiden https://sjalala.no/. Den heter Tula- Free- to – grow.

Jeg har hvertfall blitt veldig glad i den og synes den er helt perfekt for vårt bruk.

🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg bærer deg nær hjertet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *