Treningschallenge- uke 2

Categories Blogg

Ny uke! Ny treningsplan! Jeg trodde virkelig ikke at jeg skulle fått trent i går, men vet du, jeg fikk det til 🙂 Her er opplegget for uke 2, denne gangen er det det samme opplegget alle tre økter.

Økt 1, 2 og 3:

5 min gange > 1 min jogge / 1 min gange x 4 > 2 min jogge / 1 min gange x 2 > 1 min jogge / 1 min gange x 2 > 5 min gange.

Til sammen 28 min.

Jeg følte egentlig at økta gikk ganske bra, tross migrene dagen før og det at jeg var veldig sliten 🙂 Jeg hadde også lastet ned en episode med Friends, noe som fikk tiden til å gå (jogger på tredemølle da så klart), så det hjalp jo litt på motivasjonen.

Uansett, ha en flott tirsdag alle sammen, så prates vi!

(Legger ved et bilde av den flotte pusen vår.) 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Treningschallenge- uke 2

  1. Så bra, Guro! Jeg synes det er fryktelig vanskelig å komme i gang med trening, spesielt fordi jeg fortsatt sliter med bekkenløsningsrelaterte smerter, men kjente jeg ble litt inspirert nå 🙂

  2. Anneli Campbell: så bra! Man må jo bare begynne med den treningen som passer, kanskje ikke så lurt å løpe når man har smerter i bekkenet 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *