Life is good

Categories Identitet

//Scroll down for English//

Energi. Det har jeg faktisk litt av for tiden, ikke mye, men litt. Det føles bra, godt, men jeg mister også litt kontakt med meg selv når jeg har det bra. Guro sin kjerne blir liksom ikke så tydelig. Jeg øver meg litt da, når jeg har det bra, på å være klar på hva jeg føler og mener. Jeg prøver å kartlegge hva som er Guro, og hva som ikke er Guro. Noen ganger er det litt vanskelig, det er så mange impulser og meninger fra andre hold, også leter jeg da, etter stemmen min. Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal kjenne den igjen heller. Må øve. Mye. 

Ellers så har denne lørdagen vært veldig fin. Vi har vært en tur i kirka (ja, jeg er kristen og ja, jeg går i kirka på lørdag om du ønsker å vite hvorfor nevn det i en kommentar så skal jeg gjøre det 🙂 ), spist grøt hos mormor og skal senere i kveld spise pizza. Life is good, most of the time. 

Oh well, hvordan har lørdagen din vært? 


Energy. I have actually had some of that lately. It feels good, but at the same time its not, I kind of lose touch with my self. I practice though, when things are good, I try to figure out where I stand, what are my opinions. I try to map out who i am, who Guro is, and who she is not. It is sometimes har you know, there are so many people with strong opinions and impulses, but I want to find my own voice. The problem is that I dont really know how to recognize that voice. I need to practice. A lot. 

Well, anyways, this has been a good day. We have been to church (yes, I am christian, and yes I go to church on Saturday, if you want to know why just leave a comment about it in this blog post), we have eaten porridge (Norwegian) at my grandmothers place and later we are going to have some pizza. You know, life is good. Most of the time.

Oh well, what have you been up to today? 

 

Follow on other sosial platforms HERE. 

#helg #weekend #pictures #life #guro #gibeng #blogg #blogger #norge #foto #life

2 kommentarer

2 thoughts on “Life is good

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *