Jeg har det så bra for tiden

Categories Depresjonen

Ja, jeg har det virkelig bra for tiden. Og det er så deilig. Jeg elsker å kjenne energien være der, selv etter en hektisk dag. Jeg står opp på morgenen og jeg orker å planlegge dagen. Morgendagen vet jeg ikke hvordan blir, men jeg nyter dagen i dag og følelsen av å “være” normal.  Da mener jeg normal som i at energinivået er som normalt. 

Jeg er virkelig enig med meg selv, jeg er så fornøyd for tiden. Det kommer noen små daler av og til, men jeg har lært meg å komme meg opp av de, og det er så.. befriende. Jeg finner meg veier ut av det fengselet mitt..

Poppet innom her for å dele noen flotte bilder av den fine gutten min. Så blogges vi mer i morgen! Har flere blogginnlegg på lager, so stay tuned 🙂 

– Guro

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER.

#blogg #blogger #energi #tiden #livet #kjærlighet #foto #bilder #stolt

8 kommentarer

8 thoughts on “Jeg har det så bra for tiden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *