Så stolt- nytt design!

Categories Blogg

Heisann alle lesere 🙂 

Dere ser kanskje at bloggen har fått et annet usteende? Jeg er hvertfall veldig fornøyd med looken, dette er det første designet jeg har kjøpt og jeg er egentlig litt stolt 🙂 Jeg kommer nok ikke til å ha dette så veldig lenge, men for nå så er det helt greit, ett problem er at den ikke tilpasser seg forskjellige skjermstørrelser, noe som blir litt kronglete når man titter på bloggen via mobilen, da må man “justere” størrelsen selv. 

Ellers så skal jeg en tur til Lillestrøm i dag for å kjøpe inn noe greier til mannen, også har jeg vel egentlig tenkt til å bare slappe av i dag. Jeg hadde en ganske produktiv dag i går med trening, vasking av klær og fiksing av design på bloggen- problemet er at etter en produktiv dag så er jeg gjerne sliten dagen etterpå (derfor er depresjon noe dritt), så det har gjort at jeg planlegger, etter slike dager, å bare slappe helt av og ikke stresse. 

Jeg tok også å ryddet i klesskapet mitt her om dagen, fant ut av at halvparten av klærne tilhørte søstrene mine, 1/4 del var sommer- og vinterklær og dermed var resten mitt. Jeg oppdaget også at jeg mangler litt bukser, er kanskje ikke så rart at jeg har vandret rundt i slitte joggebukser i noen måneder nå så her trengs det to- tre nye bukser så vi har noe annet å gå med. Jeg kan godt vise innkjøpet når jeg har gjort det om dere er interessert? 

Oh well, I better get going! Vi snakkes da, også må jeg bare si at det er utrolig koselig å begynne å få noen faste lesere 🙂 

2 kommentarer

2 thoughts on “Så stolt- nytt design!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *