S*** Britt- dette er skummelt

Categories Blogg

Hei igjen folkens, 

da har jeg laget meg en Facebookside (@guromedvardsen) for bloggen, og det er dritskummelt, og gøy! Jeg prøver å forme et konsept for denne bloggen, samtidig som at det ikke skal være for mye hodebry, men at den fortsatt skal virke profesjonell og nå ut til mennesker. Dette er liksom en del av en drøm, jeg har alltid hatt lyst til å blogge på et mer profesjonelt nivå, og nå har jeg bestemt meg for å bare hoppe i det, og det er utrolig spennende- jeg bare blåser i hva andre mener om blogging, eller hva jeg tror at andre mener om blogging 😛 

Puhh! Jeg er mye mer excited enn det ser ut på bilden, men woooww, så gøy. Tenk at man kan få et lite adrenalinkick av dette liksom, det er en grunn til at jeg IKKE er stor fan av karuseller og rollecostere og slikt, det føles ut som om jeg skal dø, men det hadde egentlig ingenting med dette å gjøre 🙂 

Well, da er det nok blogging og data på meg i dag, her trenger huset litt omsorg så vi blogges 🙂 

#blogg #tirsdag #livet #facebook #skummelt

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *