Tredemølle og tresko

Categories Trening og kosthold

Hei dere, 

en liten oppdatering på treningen. Jeg hadde veldig lite lyst til å trene i dag, men jeg fikk nå det til, og skal jeg være ærlig så var det godt å svette litt. Jeg løp på tredemølla som pappa har kjøpt faktisk, og hørte på musikk på høytalere, det gav liksom litt mer piff og motivasjon, og siden den står nede i garasjen kunne jeg gauvle av full hals med musikken uten å bekymre meg for at noen skulle snik lytte. 

(Ps. Jeg jogger ikke i tresko, de er bare veldig praktiske når jeg skal fra a til å 😉 Også er de digg å gå med.) 

Nå har jeg klart to økter og mangler bare en økt denne uka som jeg skal ta på fredag, jeg har også holdt meg unna pops og solo, men du som jeg har sukkersug, ai.. jeg craver noe veldig, men så langt har jeg klart å holde meg unna. Jeg vil også bare presisere at jeg ikke har tenkt til å slutte å drikke brus og spise godteri, men jeg trenger en liten avvenning fra mine to addictions; pops og solo, det begynner å bli litt dyrt, vet du at en popspose koster liksom over 40 kroner.. Ai… Og når jeg da kjøper det, og solo, sånn fire- fem ganger i uka så blir det litt mye penger. 

Jaja, ønsker dere en fin kveld folkens så prates vi! 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Tredemølle og tresko

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *