Oh well!

Categories Blogg

Oi dere!

Nå har jeg prøvd å starte ett innlegg over tre ganger og har liksom ikke blitt fornøyd. Så da bare deler jeg litt om hva som skjer i dag; jeg skal på barseltreff på helsestasjonen, kjøpe noe greier til mannen, jeg tenkte å lage et outfitinnlegg på bloggen, også skal jeg plukke opp veslefar i barnehagen.

Jeg føler vel egentlig for å bare ligge i senga med lukkede gardiner, men det kan jeg rett og slett ikke i dag. Det har blitt litt lite søvn i natt, og det merkes, oh well.. denne dagen er jo snart over uansett.

Ønsker dere lesere en fin dag, og del gjerne hva du har på planen i kommentarfeltet, det hadde vært koselig å bli bedre kjent på den måten 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Oh well!

  1. Hørtes ut som en hektisk, men bra dag. Håper jeg har rett i den antakelsen, hehe! Jeg er nettopp ferdig med skoledagen, og har ikke stort andre planene enn å få gjort litt husarbeid og lage klar middag til jeg får besøk til kvelden. Søvnen hentes nok igjen i natten som kommer! 😉 Ha en fin dag!

  2. sterkimegselv: Ja , litt hektisk, men det er kanskje like greit 🙂 Kos deg med besøk da, og litt husarbeid må alltid til 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *