Når katt og hund leker

Categories Gården og dyrene

Hei, hei dere!

Nå har jeg lagt ut to dystre innlegg på rad så da tenker jeg det er på tide med noe litt mer lystbetont 🙂 Dere har kanskje fått med dere at mannen og jeg eier en katt som heter Jeanne D’arc, vi kaller henne bare Pus, og et hund som heter Søtnos, vi kaller henne Nos eller Doser’n. Uansett, disse to har blitt veldig glad i hverandre, ja, de har vel egentlig blitt lekekamerater, og her om dagen fikk jeg knipset noen bilder av leken deres. 

Noen vil kanskje mene at jeg driver med dyreplageri, men jeg kan forsikre dere om at pus er med på leken. På kvelden er det ofte hun som erter på seg hunden og de løper frem og tilbake inne i huset og lekeslåss. Er de ikke søte? Og om du lurer, ja, Nos har et ekstremt underbitt, men plages ikke noe av det 😉 

Vi snakkes!

 

 

 

#katt #hund #helg #dyr #foto #blogg

6 kommentarer

6 thoughts on “Når katt og hund leker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *