Trening gjør meg vellykket, eller?

Categories Trening og kosthold

Hallo folkens!

Det har vært noen tøffe dager for denne dama her, men nå tror jeg at formen er litt tilbake igjen… snart. Jeg takler ikke å få for lite søvn, da går jeg rett i zombikjelleren og blir der i noen dager. Det har blitt dårlig med trening denne uka også, men jeg prøver meg på en bedre og mer vellykket treningsuke til mandagen, ikke det at å trene gjør meg vellykket (selv om jeg på en måte tror det), jeg har bare lyst til å få litt bedre kondis og bli i bedre form.

Æsj, jeg motsier meg selv, og juger litt, så klart er det underliggende motivet med treningen at jeg ønsker å se mer smashing ut enn det jeg gjør nå, altså jeg kan jo prøve å lure meg selv og si at målet med treningen er å bli i bedre form, men helt ærlig? Jeg liker ikke kroppen min noe særlig, og det er bare så teit. Tenk at jeg også må ta dette opp på bloggen: “Jeg føler meg ikke bra, men målet er å være fornøyd med meg selv.” Hallo!!! Hvor mange blogginnlegg må skrives og hvor mange mennesker må prøve å like seg selv som de er før vi finner ut av hvordan man klarer det?

Ai, ja, nei… Jeg prøver da, og det håper jeg du gjør også, om du sliter med dette. Kanskje har du noen tips til hvordan man kan akseptere seg selv og være mer fornøyd med sin egen kropp og personlighet? Tips tas gjerne i mot.

🙂 

Ps. Se på dette, det er så mye… vakkert i livet.

#trening #blogg #hverdag #vellykket #livet 

2 kommentarer

2 thoughts on “Trening gjør meg vellykket, eller?

  1. For meg går psykisk – og fysisk helse hånd i hånd. Trener jeg ikke blir jeg ofte sutrete, kort lunte og generelt mer negativ. Tobias forteller meg at han merker ekstremt forskjell når jeg ikke har trent på en stund, og når jeg trener jevnlig. Men kjenner meg selvfølgelig igjen i å trene for å se bra ut, men tror absolutt ikke det er bra..

  2. Silje: Ja, trening kan liksom være så bra, men fokuset kan også fort bli feil. Det er liksom en balansegang det der 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *