Snart.

Categories Mammalivet

Lille veslefar, du er blitt så stor. Jeg tittet litt på bilder av deg her om dagen, du var vel rundt 3 måneder, og så fort tiden har gått. Nå prater du snart, du kommuniserer så fint med ord som mamma, pappa, natta, mvann (vann), dikke (drikke), takk, og yndlingsordet nei. 

Du har begynt å gi kos når vi spør om det, du løper inn i armene våres når vi henter deg i barnehagen, du smiler når vi kommer inn på morgenen og du vet AKKURAT hva du vil. Og om du ikke får det som du vil, ja da får vi høre det.

Du er så god lille venn, og jeg tror at jeg skriver her om det for å lette litt på samvittigheten, for når jeg titter på bildene av deg fra da du var baby, ja da stikker det i hjertet mitt. Jeg skulle gjort omtrent hva som helst for å få den tiden tilbake med deg. Du vokser så fort, og jeg blir helt stressa, snart begynner du på skolen, snart tar du kanskje med kjærester hjem, snart får du lappen, snart gifter du deg kanskje, snart blir jeg bestemor…!!! Okey, kanskje ikke helt enda, men jeg synes du vokser så fort. Alt for fort. 

Du er over 1 og 1/2 år nå. Og jeg er veldig glad i deg. Vesle storebror. 

#blogg #storebror #hjerte #helg #foto

6 kommentarer

6 thoughts on “Snart.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *