9 kjappe fakta

Categories Blogg

Hei dere! 

Jeg har en stund nå planlagt en bloggpost hvor jeg enten svarer på et par spørsmål om meg selv eller forteller et par ting om meg selv som ikke alle vet om, so here we go, da tar vi 9 kjappe fakta om meg. 

1. Jeg HATER smatting, uff, tidlige morgener og mennesker som smatter. Jeg blir så irritert, jeg kjenner det koker inne i meg bare av å tenke på det. 

2. Jeg har en hemmelig greie jeg gjør, som ikke kommer til å være hemmelig lenger etter i dag, men jeg spiller faktisk et skikkelig nerdete strategispill kalt Lords Mobile, haha.. Søstrene mine synes det er utrolig rart, men jeg har faktisk kommet ganske langt i spillet, og klarer liksom ikke å slutte.. (Ups, hehe..)

3. Jeg spiser sjokolade som et ekorn, ja, jeg tar liksom en bit av gangen av en bit sjokolade. Der er jeg og gubben veldig forskjellig, han tar alt i en jafs og jeg bruker en halv time på en liten sjokoladebit. Jeg spiser også veldig sakte, jeg er omtrent alltid ferdig med maten til sist hos svigers, og da har de gjerne venta en stund også, hihi. 

4. Jeg elsker å improvisere-synge. Bare synge med søstrene mine, eksperimentere med melodier, rapping (haha), opera, synge av full hals, også å danse til så klart 😉 Ikke det at jeg kan danse, men..

5. Jeg har gått på Rytmisk Gymnastik, google det på You Tube om du ikke vet hva det er, det er bare en helt utrolig rå sport, og jeg var ganske flink om jeg kan si det selv 😉 Hvertfall litt god 🙂 

6. Jeg elsker faget norsk. Hjerte <3 

7. Jeg hadde en lang stund et bitemerke i rumpa som jeg fikk av en av søstrene mine (Silje.) 

8. Når jeg blir dårlig, eller har en dårlig tid psykisk, så får jeg en skikkelig trang til å kjøpe noe (ofte dyre ting som hest, hund, og hus og slikt), jeg blir helt manisk etter noe nytt eller en forandring. Og det kan være utrolig slitsomt, for ofte så går jeg for det.

9. Jeg har faktisk aldri drukket eller smakt alkohol, snusa eller røyka. 

Det var 9 kjappe om meg, kanskje du vil dele noe om deg? Jeg vil gjerne bli bedre kjent med leserne mine så del gjerne 🙂 

4 kommentarer

4 thoughts on “9 kjappe fakta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *