Kanskje du kan hjelpe meg?

Categories Blogg

Hallo dere! Jeg trenger virkelig hjelp til noe. 

Jeg sitter her og ønsker å skrive om noe jeg bryr meg om, har en mening om, men hodet er så fryktelig rotete, det stopper opp, tanken kommer ikke lenger enn til ideen, også sier det “tuuuttt, her kommer du ikke lenger!”. 

Det er noe dritt -.- :/ 🙂 

Jeg har hatt planer om å skrive om forskjellige ting som spontanaborten jeg opplevde, føflekken jeg skal fjerne (som også befinner seg på et litt prekært sted), ammingen, min mening om abort, spiseforstyrrelser, religion og ytringsfrihet, presset vi alle opplever i dag, ungene min, ja det er så mye jeg har lyst til å prate om, men jeg klarer liksom ikke å velge. 

Men kanskje du kan hjelpe meg? Nevn en eller to ting du ønsker at jeg skal skrive om så gjør jeg det 🙂 

Ønsker dere ellers en god lørdag, så blogges vi 🙂 

#blogg #helg #høst #hjelp #tema #foto #livet #lev #lørdag

6 kommentarer

6 thoughts on “Kanskje du kan hjelpe meg?

  1. Oi, det var mange interessante temaer som alle er relevante for meg så jeg vet ikke om jeg kan hjelpe så mye ;p Akkurat nå er det nok mamma-relaterte temaer som spontanabort, amming osv som opptar meg mest.

  2. Kjære Guro, jeg syns det er så fint at du skriver. Og viktige temaer du tenker på og vil skrive om. Jeg hadde gjerne lest om spiseforstyrrelser og press. Kjærlighet din vei <3

  3. Ida Huber: Hei Ida, hyggelig å høre fra deg 🙂 Takk for svar på hva du ønsker å lese om. Kjærlighet din vei også 🙂 <3

  4. Det er ikke en god følelse når man føler “alt stopper opp” men her var det mye spennende forslag du kom med 🙂 start med det du føler for å dele om, det første du tenker på har lyst å skrive? Selv syntes jeg religon er litt spennende, siden jeg er kristen selv, men også om presset som er rundt alle i dag. Lykke til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *