En stor nyhet!

Categories Foto

Har jeg fortalt at jeg elsker å ta bilder? Jeg liker å gjøre mindre vakre ting til noe vakkert, og nå som jeg har forstått hvordan lukker og blender fungerer er det ekstra morsomt å prøve seg frem i fotoverden. Men det er alltid nye ting å lære, som for eksempel hvilken “størrelse” bildene skal lagres på minnekortet. Jeg tok noen ganske fine bilder, om jeg får si det selv, (haha 😉 ) men når jeg redigerte dem på PC så jeg at jeg burde hatt en mindre størrelse når det ble lagret til minnebrikken, oppløsningen ble rett og slett for bra til å bli fine på bloggen. Uansett, legger dem ut her allikevel. EDIT: (Oi, så at de ble ganske bra når jeg publiserte dette innlegget, så kanskje jeg gjorde noe riktig allikevel 😉 ) 

Har forresten en stor nyhet jeg kommer til å dele med dere om litt, kanskje i morgen, nyheten kommer til å ha en (positiv) effekt på bloggingen, så jeg gleder meg til å fortelle dere om det 🙂

Anways, vi skal jo som jeg har nevnt tidligere til Harstad i morgen, så dagen i dag kommer til å gå med til pakking og planlegging, dette blir første gangen jeg tar dere med på tur, tenkte å kanskje snappe om det så legg meg gjerne til på Snap: gurothagreatÅhh.. forresten apropos Harstadturen ble jeg nå klar over at det er 1 November og det betyr at JEG KAN HØRE PÅ JULEMUSIKK 😀 Jeg og mannen har en avtale om at jeg ikke kan høre på julemusikk før nå, tidligere har jeg hatt en tendens til å begynne med dette i sånn September liksom. Vel, da ønsker jeg dere alle en god November og god onsdag. Hva er dine planer i dag forresten? 

 

#høst #autumn #bilder #livet #livsstilsblogger #mammablogger #blogg #blogger #foto #natur #naturbilder #høstbilder #planer #Harstad 

4 kommentarer

4 thoughts on “En stor nyhet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *