Feeling good

Categories Mammalivet

Hellluu pips! 

Det er en god morgen her i huset, og jeg håper den er god for deg også 🙂 I dag merket jeg at det var på tide å sette på julemusikk, so thats what we are doing. Elsker jula, bare elsker den, frost, rim og deilig varme fra peisen, også lys da, masse lys 🙂 Så her drømmer vi oss bort til jul, god mat og tid med familien mens vi hører på julemusikk. 

Takk forresten for så koselig og god respons på gårsdagens innlegg, det er så oppmuntrende å få så mange positive tilbakemeldinger, det gir ekstra energi og glede i mitt hjerte hvertfall, du kan lese innlegget HER .Oh well, en god start på dagen, men jeg er litt sliten merker jeg. Jeg var hos psykologen i går og jeg gjør ganske store fremskritt for tiden, kan sikkert skrive om det i et annen innlegg, men man blir utslitt av å grave, fundere og oppdage ting ved seg selv og sin atferd. Jeg merker at jeg blir bedre, men etter hvert “kamp” så må jeg liksom hvile heeelt ut, kjedelig, men sånn er det. 

Anyways, da er det bra at Vesla også er med på å hvile litt 😀 Er hun ikke bare helt fantastisk nydelig? 🙂 

#smelt #nydelig #julemusikk #livet #blogg #blogger #hverdag #babygirl #baby #familie #jente #nydelig

10 kommentarer

10 thoughts on “Feeling good

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *