Jeg er misunnelig!

Categories Mål og drømmer

God mandag alle sammen! 

Da er det en ny uke, igjen, og jeg har for første gang i denne bloggens historie planlagt opplegget for bloggen en hel uke fremover. Det er ikke bare innlegg som planlegges, men også hvordan å øke trafikken til bloggen via andre sosiale medier. Jeg ønsker så klart å få lesere og ikke bare trafikk, men da er det også viktig nå i begynnelsen å gjøre folk oppmerksomme på at akkurat denne bloggen eksisterer, og etterhvert vil du som leser få med deg hva jeg skriver om og du velger om du ønsker å følge med videre eller du lar vær. Det er jo viktig at du som leser føler at det er relevant, lærerikt eller spennende å følge med på bloggen min 🙂 

Og hva har jeg å tilby? Jo, jeg skriver rett og slett om min reise mot å bli en toppblogger (føles litt rart og kleint å skrive, men…), hvordan jeg kommer meg gjennom depresjonen i en hverdag med to barn og en mann, og hvordan jeg prøver å finne ut av hvem jeg er, hvem er Guro liksom. Ja, det er en blogg om det å tørre å være seg selv, man kan bli “noe”, eller man er “noe”, bare man er seg selv liksom. 

Det er litt viktig for meg dette her, og nå skal jeg si noe hvor det er viktig å skille person og sak, for jeg må nesten bare LE når jeg leser blogger hvor folk skriver; “bilder av meg helt uten sminke”, også viser det seg at personen bare har wipe extensions, og bare ha fiksa bryna, og bare har fillers eller whatever folk putter i og rundt leppene. Her skal jeg vise dere et ansikt som det ikke er gjort NOE med. Haha! 

Det er jo ikke direkte stygt, men hudormer, litt ringer under øynene, såre lepper og veldig “ikke-gjort- noe- med” bryn er jo egentlig sannheten om hvordan de fleste egentlig ser ut. Litt bleik og trøtt i trynet, synes ikke det ser så ille ut egentlig, men hvis jeg skulle sammenliknet meg med visse andre som legger ut bilder av seg selv uten sminke, ja da.. da.. da lurer jeg egentlig på hva jeg skal kalle dette bilde her. 

Også gir jeg litt opp da, hvorfor må jeg se så fryktelig likbleik ut? Jeg har faktisk aldri følt meg noe særlig fotogen, jeg har som regel alltid prøvd å tulle vekk fotografering ved å lage grimaser, da er jeg hvertfall sikker på utfallet.. haha.. Og da blir de fleste bildene av meg slik som dette, grimaser og long faces liksom.

Hvordan ville jeg sett ut med større lepper lurer jeg på her. Haha.. Ja.. også håret da.. som mamma har man rett og slett ikke tid til å ordne det, jeg børster det kanskje 2 ganger i uka, men det er greit, jeg liker å være mamma med bustete hår. 

Oh well, this body. Det er jo ikke det som er viktigst her i verden, du kan se så pen og pynta ut for min del, men er du ikke grei, er du en ufyselig person, ja nei da vil jeg ikke ha noe med deg å gjøre. Nå sier jeg ikke at folk som fikser på utseende sitt er fæle mennesker, jeg sier bare at det ikke er en selvfølge at folk blir bedre likt bare fordi de ser pene ut. Jeg tenker at det er litt synd på de fleste som ordner på utseendet sitt, det betyr jo som regel at man er utrolig missfornøyd med kroppen sin, tenk å føle slik da, det må jo bare være helt grusomt. 

Det er litt viktig for meg at folk som kommer innom her forstår at jeg ikke brer alle over en kam, jeg er helt sikker på at jeg kunne vært god venn med en person som har fikset både det ene og det andre. Jeg sier bare at.. samfunnet er sjukt. Helt sjukt, for et press vi lever under i denne verden, vi må se slik ut og ditt og datt, hvorfor kan vi ikke fokusere mer på det indre? Det vakre indre? 

Har du noen gang opplevd at du har møtt en person, også har personen bare blitt vakrere og vakrere jo mer du har blitt kjent med personen? Det er ofte det indre som gjør oss virkelig vakre 🙂 

Haha! Ja, det var dagens visdomsord fra en gammel grinebiter, kanskje jeg bare er missunnelig? I dont know, men poenget var vel egentlig at jeg mye heller henger med folk som er vakre innvendig, enn med folk som bare er vakre på utsiden. 

Til slutt, til deg som både er vakker utenpå og innvendig, kudos til deg, jeg er misunnelig. 

Jupp! Husk å følge på 

Snap: gurothagreat 

Insta: gmedvardsen

Facebook: HER

#blogg #hverdag #skjønnhet #mandag #tanker #ærlig #kudos 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg er misunnelig!

  1. Haha du er herlig! Gla? jeg kom over bloggen din. Syns du er vakker, selv uten sminke eller fyll i lepper 😉 Spent på videre innlegg du har planlagt til uken! Må slenge med at jeg synes du er tøff.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *