Drit i det

Categories Mål og drømmer

Det krøller seg i magen min, og jeg føler meg litt rådvill og teit, og grunnen er den at jeg ikke finner ut av hva jeg skal skrive. Jeg er så delt, jeg har så lyst til å skrive om så mye forskjellig, men så er jeg redd for at folk skal synes at jeg er.. wait for it.. TEIT! HAHA! Jeg er redd for at folk skal synes at jeg er teit, en wannabe blogger, en nobody. 

Jeg blir litt oppgitt, det er liksom gamle Guro all over again, bryr seg så mye om hva andre mener og tenker at hun glemmer helt hva hun egentlig tenker og mener selv. Wow.. Det gjør faktisk litt vondt, jeg innså akkurat nå at jeg er forvirret og at akkurat nå vet jeg ikke hva Guro vil. Hvordan finner jeg ut av hva jeg vil? Hvordan finner jeg ut av hva jeg vil skrive? Jeg har hatt flere ideer oppe i hodet, men vært så usikker på om jeg mener det jeg vil skrive, om det blir godt tatt i mot av andre. Nei! 

DRIT I DET GURO! Bank det inn i hodet ditt, DRIT I DET!! 

 

Andre sosiale medier HER 

#mammalivet #blogg #hverdag #psykisksyk #depresjon #drit #i #det #bilde #guro #onsdag

 

14 kommentarer

14 thoughts on “Drit i det

  1. Jeg vet akkurat hva du mener. Tenker veldig ofte det samme selv og klarer ikke legge ut så altfor personlige innlegg. Masse lykke til

  2. Ikkje enkelt det der,men av og til så må ein berre skrive det ein føler for,uten at ein treng annerkjennelse av anre..du er deg:-)Lykke til

  3. Jeg har noen forslag, du må ikke bruke dem da:-)
    -Skrive om hunden dere ønsker dere (hvordan ser de ut og litt fakta)
    -tips og råd som du har fått (av folk, psykolog) ang. Å finne sin egen identitet. Hva har du mestret på reisen du har vært på? Hvilke tips og råd funker og hvilke fungerer ikke?
    -Drømmen din om å åpne et fotogalleri. Hvordan ser du det for deg? Skal du ha noe tema på bildene dine (en rød tråd. Kanskje “en reise eller min reise” kan være et forslag til tema?)
    -hvilke ting irriterer deg? Hva blir du glad av? Hva får deg til å le? Hva er du god på? Kanskje et innlegg med sånn spørsmål?
    – matinnlegg
    -du og jeg kan lage en sminkevideo, der jeg sminker deg?
    Bare noen forslag 🙂 Ha en fin dag bigsis ❤️

  4. Silje: Takk for masse gode forslag Sil 🙂 Den sminkevideoen kan vi jo få til i Jula 🙂 ?? Marthe kan redigere 🙂

  5. “What do I want?” I hate that question! Do I want what I want because I want it or because I know others want it for me… and what do I do when I think I want “nothing” all the time? *sigh*

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *