2 av 5 mål gjennomført

Categories Mål og drømmer

Hallo dere!

Vil bare si tusen takk for forståelse, hjelp og oppmuntrende ord som ble skrevet i kommentarfeltet i dette innlegget HER.

Også over til det jeg hadde tenkt til å skrive om; ser du noe som er annerledes? Hvis du bruker mobilen til å titte på bloggen min så merker du hvertfall at den justerer seg så den er “mobilvennlig”, er det ikke flott? Jeg bare digger det! Ja, også er så klart resten av designet endret og jeg har fått meg ny header. Hva synes du forresten? 

Jeg laget jo en liste her for noen uker siden over ting jeg ønsker å gjøre/ få gjort nå i løpet av November på bloggen, og en av de tingene var å endre designet på bloggen slik at det var mer mobilvennlig, og nå har jeg fått det til. Et annet mål var å få 5 nye følgere på blogg.no, og vet du, jeg har faktisk fått 7 nye følgere siden sist, det synes jeg bare er utrolig gøy 😀 

Vel, da har jeg bare tre mål igjen, et innlegg om flyttingen, et gjesteinnlegg og å nå 200 følgere på siden min på Facebook. Jeg har faktisk 198 følgere der så hvis du vil være med på å hjelpe meg med å nå målet mitt er det bare å følge meg HER.

Anyways, ønsker dere alle en god kveld, også legger jeg ved noen bilder jeg tok her om dagen for de som har lyst til å ta en titt på dem <3 

#blogg #blogger #foto #bilde #livet #mål #drømmer

10 kommentarer

10 thoughts on “2 av 5 mål gjennomført

  1. Merket at bloggen var mobilvennlig, da jeg tittet innom en tur i stad 🙂 Kjempefin ny header også 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *