Min lille nyhet- psykmagasinet

Categories Depresjonen

Hei, hei,

jeg nevnte tidligere i dag at jeg ville dele en liten nyhet med dere. Jeg har nemlig begynt å skrive for et nettmagasin kalt psykmagasinet.no. De har flere skribenter og jeg har nå blitt en av dem, dette synes jeg så klart at er veldig morsomt, og spennende. Det handler, som dere sikkert har forstått, om psykisk helse, med fokus på personlige erfaringer og meninger. Du kommer deg til nettsiden og kan lese mitt første innlegg HER. 

Fortell meg gjerne hva du synes 🙂 

– Guro

Følg meg også på andre sosiale medier HER. 🙂 Legger til slutt ved noen bilder fra jeg gikk tur med Lillemor her om dagen 🙂 

#bilde #foto #fotoblogg #bildeblogg #livet #psykmagasinet #psyk #psykiskhelse #helse #mandag #hverdag #blogg #blogger #norge #norsk

 

10 kommentarer

10 thoughts on “Min lille nyhet- psykmagasinet

  1. Laura: Thank you, btw.. do ypu use google translate or du you translate your self? 🙂 I am proud of You managing to read and reply, it means a lot to me 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *