5 ting jeg drømmer om å oppnå

Categories Mål og drømmer

Drømmer. Jeg tar meg selv i å drømme masse, forestille meg hvordan fremtiden blir, hvordan vi skal bo og leve, hva vi som en liten familie skal finne på, hva jeg personlig drømmer om å oppnå, hvordan jeg skal få det til. Tankene kverne veldig mye rundt disse tingene, noen ganger lever jeg mer i fremtiden enn det jeg gjør nå, jeg blir så opptatt av alt jeg ønsker meg at jeg glemmer helt alt det vakre som finnes rundt meg akkurat nå. Jeg tenkte derfor å skrive ned 5 ting jeg drømmer om å oppnå, for det er jo ikke noe galt i å drømme. Så skal jeg skrive 5 ting jeg er takknemlig for, og som jeg har oppnådd i nåtid, rett og slett for å huske på å nyte dagen i dag, og se alt det flotte jeg har oppnådd og opplever her og nå. So here we go…

1. Jeg drømmer om å stille ut bildene mine.

2. Jeg drømmer om å eie en egen god familie hund. 

3. Jeg drømmer om å bygge mitt eget hus.

4 Jeg drømmer om å bli en toppblogger.

5. Jeg drømmer om å kunne ta vare på barna mine helt på egen hånd. 

Og så videre til det jeg er takknemlig for nå, og som jeg har oppnådd nå. 

1. Jeg har startet en blogg og skriver hver dag.

2. Jeg har fått meg en flott familie, vi har det veldig bra sammen og nyter det når vi er alle fire samlet og gjør ting sammen <3

3. Jeg er utdannet og har jobb.

4. Jeg er utrolig takknemlig for dager hvor jeg spiser frokost, drikker sjokolademelk, sitter foran peisen og blogger- DET synes jeg er utrolig digg.

5. Jeg digger at jeg har fått mer selvtillit etter at jeg ble mamma, det er så deilig å IKKE føle seg dritt hele tiden 🙂 

Jahh.. Har du noen drømmer? Og hva er du takknemlig for i dag? Legg gjerne igjen en kommentar, jeg synes det er veldig koselig å bli bedre kjent med dere som leser bloggen min 🙂 

Følg meg også på andre sosiale medier HER.

#drømmer #mål #livet #blogg #blogger #bilder #foto #hverdag #tirsdag

6 kommentarer

6 thoughts on “5 ting jeg drømmer om å oppnå

  1. Fint innlegg:)
    I dag er jeg takknemlig for at jeg har den snille hunden min Mila. Vi har vært å lekt i skogen. Det letter sin og sjel:) Alt blir lettere etter den første morgenturen❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *