Guro’s fredag

Categories Mål og drømmer

Hei, hei dere! 

Det er flere som har meldt seg på Giveawayen jeg presenterte i dette innlegget HER, og det synes jeg er veldig morsomt. Jeg kommer ikke til å trekke en vinner før på søndag så det er fortsatt plenty av tid til å melde seg på 🙂 

Anyways, i dag har jeg jobbet litt med blogg, vært i butikken og handlet, tatt bilder og hentet Veslefar i barnehagen. Han sov fortsatt da jeg kom for å hente han, og du så nydelig han var der han lå innpakket i posen sin, med bamsen og hendene over ansiktet, det så ut som om han koste seg skikkelig 🙂 Ellers så har jeg tenkt over målene jeg satte med i November, du kan lese mer om det HERjeg klarte 4 av 5 mål. Jeg har nådd over 200 følgere på Facebooksiden min, jeg har fått over fem nye følgere på blogg.no, faktisk har jeg fått over ti nye følgere i November. Jeg har skrevet om flyttingen og jeg har fått et nytt mobilvennlig design på bloggen, det eneste som mangler er et gjesteinnlegg, men altså DET går bra 🙂 Tenker jeg kommer med nye mål i løpet av helgen, det er alltid greit å ha noe å strekke seg etter, det er slik man kommer seg videre og når de større målene.

Til slutt vil jeg ønske dere alle en god helg, også legger jeg ved noen bilder fra dagen i dag. I går var jeg en tur på Fretex og kjøpte en liten outfit til Veslemor (for julekortbilder), men så kom jeg også over en kåpe som jeg kjøpte til meg selv. Mannen sa jeg så ut som en blanding av nissemor og pilot, vet ikke helt hva jeg skal tenke om det, men.. vet du, det går bra, mannfolk er mannfolk 😉 Hva synes du?

Vi blogges 🙂

 

 

 

 


Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER

#foto #bilder #helg #fredag #outfit #fretex #hverdag #veslefar #gibeng #mål #drømmer

2 kommentarer

2 thoughts on “Guro’s fredag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *