GIVEAWAY

Categories Mål og drømmer

Hei, og god morgen alle sammen 🙂 

Her på Nordre Vestby er det en helt nydelig dag, sol og blå himmel, det er rett og slett bare digg. Ja, også må vi jo ikke glemme at det er den 1. desember i dag, wiii, nå er det snart jul eller kan vi si at det er jul nå?

Anyways, i anledningen jul 😉 Så tenkte jeg at det ville være gøy å ha en liten julekalender, haha.. jeg har til og med “reklamert” for det på Facebooksiden min, men det er ikke så veldig gjennomtenkt da jeg kom på “ideen” i natt.. hihi. jaja.. Men, jeg tenkte å prøve likevel, og i julekalenderluke nr 1.. “trommevirvel” har vi en GIVEAWAY! Wohoo! 

Jeg er jo veldig glad i å ta bilder, og for noen uker siden fikk jeg trykket et av bildene mine på hard skumgummiplate, det er ikke så stort (20 cm x 20 cm), men jeg er … jahh.. litt stolt rett og slett. Tenkte det ville være litt koselig å dele dette med en av mine lesere, så er du interessert, legg igjen en kommentar i dette blogginnlegge, klikk deg inn på instagrammen min HER, lik og legg igjen en kommentar på det første bilde 🙂 Jeg trekker en heldig vinner på søndag, og jeg betaler så klart alt av porto osv.. 🙂 

Dette er litt spennende, så.. jeg gleder meg litt 🙂 Ha en ellers god dag videre 🙂 

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER.

#giveaway #blogg #bloggere #blogger #fredag #livet #koselig #jul #julekalender

14 kommentarer

14 thoughts on “GIVEAWAY

  1. Har ikke Instagram, men ville likevel legge igjen en kommentar og si at du har mange utrolig vakre bilder! Klem <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *