2 nye prosjekter

Categories Hus og interiør

Hei dere! 

Til jul lagde jeg noen hjemmelagede julegaver. Hadde veldig lyst til å dele dem på bloggen, men da hadde det ikke blitt noen overraskelse for de som fikk gavene. Uansett, en av de tingene jeg lagde var votter, og vet du, de lagde jeg på 10 minutter- det var rett og slett super enkelt (straks jeg “forsto”innstillingene på symaskinen). Jeg tenkte å dele med dere hvordan jeg gjør det neste gang jeg lager slike votter, og det blir nok ikke om så veldig lenge da mamma vasket en av genserne til Veslefar og den tovet seg i vasken. Den kan ikke brukes som genser lenger, men jeg tror den kan bli gjort om til noen utrolig fine votter.

Bare se på fargene her!

En annen ting jeg lagde til jul, faktisk flere av, var “handlenett” eller “svømmenett”. Igjen, etter å ha laget et par av de lagde jeg et nett på 20 minutter. Det gikk tregt i starten, mest fordi jeg måtte lære meg hvordan den (dumme) symaskinen fungerte, men da det endelig satt durte det i vei. 

Mannen lurte på om jeg ikke kunne lage et slikt nett til han også, da han gjerne vil bruke det når han skal på jobb og slikt. Tenkte at det ville være morsomt å dele fremgangsmåte og resultatet med dere her, så da har jeg noen bloggideer klare. Gleder meg litt faktisk, men må ta det en dag jeg ikke har så mye på planen. Ja..så vi får se når de innleggene kommer 😉 

Oh well.. Ønsker dere en god kveld videre, så blogges vi 🙂 

Følg meg også på andre sosiale medier HER! 

#blogg #sy #strikke #håndarbeid #diy #hverdag 

4 kommentarer

4 thoughts on “2 nye prosjekter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *