Dette er noe av det koseligste jeg vet

Categories Familien

Hei dere!

Her har det snødd noe enormt i natt, ja det snør fortsatt faktisk.

Tenkte bare å stikke innom og fortelle at jeg har begynt på dette innlegget om dyr, og jeg håper å bli ferdig med det i kveld. Ønsker å bruke god tid på det så jeg formulerer meg riktig, er så kjedelig å bli misforstått.

Anyways, sitter og venter på psykologen. Er der fast tirsdag og torsdag, så.. Jahh.. Etter å ha vært hos psykologen skal mannen, jeg og barna en tur inn til Oslo, blir nok en sliten Guro (og Jonas) som legger seg i kveld, men slik er det da 🙂 Det er uansett koselig at familien er sammen og samlet.. Elsker det faktisk, koser meg så mye!

JAH! Er det mye snø hos deg i dag?

🙂

Følg meg gjerne på andre sosiale medier Her

#blogg #snø

8 kommentarer

8 thoughts on “Dette er noe av det koseligste jeg vet

  1. Jaaaaa! Kjempemasse! Fikk en liten utfordring når jeg og Felicia skulle gå til t-banen med barnevogn! :-O Det var krisee!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *