3 blonde moments

Categories Blogg

Hei alle sammen! 

Tenkte å dele med dere noen “blond moments” her på bloggen i dag. Jeg er en sånn person som opplever dette ganske ofte. Det er ikke alltid at øyeblikkene er så fryktelig “betydningsfulle” og “store”, men det er nok til å føle seg en smule mindre lur, kanskje kjenner du deg også igjen i noe av det jeg deler 🙂 

Da er det vel egentlig bare å starte.. 

1. Jeg lurte i flere år på hvorfor finn.no kalte seg for et navn, altså Finn, da jeg en dag så lyse og bare… ahaaa… åja, det står for finn, som i å finne noe. Uff, da dette gikk opp for meg følte jeg meg lite intelligent. Jeg er helt ærlig og seriøs når jeg sier at jeg faktisk undret på dette nå og da, titt og ofte før det gikk opp for meg at de ikke brukte et navn, men et verb. 

2. Dette ligger også i samme kategorien som over. Jeg har alltid sett på butikknavnet Toys’rus som et dinosaur navn- noe det også er (tror jeg (håper jeg)), men jeg har aldri helt forstått hvorfor de har kalt seg det. Haha! Helt til ja, for ikke så lenge siden da jeg ble forklart at Toys’rus liksom står for toys- are- us. Det gir jo faktisk mening 😉 

3. Opplevde senest i dag å føle meg ganske… hmm.. ikke dum, men ja, kanskje noe i den duren allikevel. Jeg hadde levert Veslefar i barnehagen, startet bilen og var på vei til å kjøre ut av parkeringsplassen, men da jeg tråkket på gasspedalen spant bare hjulene rundt. Jeg kom meg ikke av flekken. “Søren heller” tenkte jeg, det skulle ikke være mulig å kjøre seg fast her. Jeg prøvde å rygge litt, men nei. Jeg prøvde å kjøre fremover, men nei. Litt flau titta jeg opp fra rattet da en av pappaene i barnehagen titta inn gjennom vinduet og sa “Håndbrekket!”. Ehh ehehehe.. Jeg titta ned på håndbrekket, og så opp på mannen igjen, gav han tommelen opp, tok av håndbrekket og kjørte av gårde mens jeg tenkte over alle mine blonde øyeblikk. 

Ja, også planla jeg dette innlegget her 🙂 

Har du opplevd noen blonde øyeblikk i det siste? Del dem gjerne, kanskje jeg lager et eget innlegg om det. Du kan skrive til meg i kommentarfeltet eller anonymt HER!

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER!

#blogg #flaut #hverdag #livet #glede #foto #mammalivet #ammetåka

10 kommentarer

10 thoughts on “3 blonde moments

  1. Haha, veldig likt meg 😉 Du er ikke alene (heldigvis?).
    Det verste øyeblikket jeg har hatt må være da jeg hadde en liten samtale med fetterne mine, om cruiseship og vestlandet. Til slutt smalt det fra meg “men det er en ting jeg aldri har skjønt. Hvordan i alle dager får de så store båter opp dit?”. De bare så på meg, litt sjokkert kanskje, og lurte vel på om jeg var seriøs. Jeg hadde nemlig fått for meg at det ikke bare var fjellene som var høyt opp, men vannet også! Altså jeg innbilte meg at vannet på Vestlandet var typ 800 meter over bakken i Oslo, for å si det slik. Jeg er fortsatt sjokkert over meg selv, haha!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *