Bare litt av hvert

Categories Trening og kosthold

Hei dere! 

Håper dere har hatt en fin fredag så langt. Her sov Veslefar helt til klokka halv åtte, og det betyr jo noen timer med ekstra søvn for mor og far, det liker vi. Ellers skjer det ikke så fryktelig mye her i dag, det eneste jeg har på planen er å lage taco i kveld.. haha.. Ja.. Nei, det er virkelig rolig her. Men det gjør absolutt ingen ting, det er bare deilig å prøve å roe kroppen helt- jeg gjør egentlig det alt for sjeldent. Jeg har derfor satt på NRK Klassisk på radioen, sitter i sofastolen og drikker solo. Dere som har fulgt meg en stund nå vet jo at solo virkelig er en av mine guilty pleasures, synes det er så godt med den første kalde slurken av solo, ahh.. nam.. Er du ikke enig? Må nesten bare ta med et bilde av den deilige drikken 😉 

Jeg har forresten begynt å trene (igjen). Noen blir kanskje litt oppgitt over seg selv og andre når man hele tiden slutter og starter med ting som å spise sunt, trene, holde systemer og slikt, men jeg mener at det er bedre å starte tusen ganger med en ting enn å bare gi opp og aldri starte i det hele tatt. Haha! Nå la jeg merke til at jeg faktisk motsier meg selv litt i forhold til mitt forrige innlegg (som du kan lese HER!), men pytt- who cares, jeg er faktisk ikke et slikt menneske som vet akkurat hva hun mener og hva hun bør gjøre. Ofte er jeg usikker på meg selv, usikker på hva som er rett og riktig å gjøre. 

Men det var faktisk ikke det jeg skulle prate om, jeg begynte jo egentlig med å fortelle at jeg har begynt å trene igjen, og denne gangen med mye motivasjon og pågangskraft- ja, jeg jeg har et mål der fremme som jeg virkelig ønsker å nå. Kommer til å fortelle dere om dette, men det blir ikke før mye senere, sånn typ flere måneder 🙂 

Anyways, hvordan har du det om dagen? Har du mye motivasjon og slikt? Varierer det kanskje fra dag til dag? Er det forresten flere som sliter noe innmari med å stå opp for tiden? FY SØREN jeg sliter. Jeg går liksom ut og inn av søvnen, klarer ikke å åpne øynene, åhh.. det er sinnssykt frustrerende. Ja, nå gleder jeg meg faktisk veldig til vår, sol og varme. 

Jaja.. Vi blogges da dere 🙂 Ha en fin dag videre! 

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER! 

#blogg #foto #mamma #fredag #natur #sove #frustrerende #blogger 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *