Er ikke fargene fine?

Categories Hus og interiør

Hei dere! 

Vet dere hva? Jeg har faktisk malt litt oppe i bryggerhuset i dag og rakk i samme slengen å ta litt bilder. Hva synes dere? Er ikke fargene bare utrolig fine? Det mørkeste rommet blir mitt og Jonas sitt og det lyseste romme blir Veslemor og Veslefar sitt. Om du vil se hvordan det så ut før kan du klikke deg inn HER!

Oh, well! Jeg gleder meg masse til å putte inn møbler, lage system og å rydde.. Haha! ja, jeg gleder meg faktisk til å rydde rommene. Tenker at jeg, etter at vi har bodd oppe i bryggerhuset en stund, skal ta dere med på en filmtour gjennom alle rommene. Har ikke tenkt til å love noe, men har veldig lyst til å få det til så time will show! 🙂 

Anyways, her kommer bildene 🙂 

Fargen ble litt mørkere og kaldere på bildene av soverommet til barna enn hva den er i virkeligheten, i vanlig dagslys er fargen lysere og mer blålilla 🙂 

Blir litt kaos av oppussing, men det må man jo nesten bare regne med. Vi skal forresten legge nytt gulv, derfor har vi ikke vært så nøye med å beskytte for malingsflekker. 

Ferdig med ett strøk her, men har fortsatt ett eller to til igjen. 

Må jo også ha bilde av utsikten. Ganske lik den fra kjøkkenet i hovedhuset, bare noen meter lenger over bakken 🙂 


Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER!

#bilder #foto #oppussing #natur #hus #interiør 

6 kommentarer

6 thoughts on “Er ikke fargene fine?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *