Jeg er glad …

Categories Mammalivet

Hei dere! 

Jeg fikk så mange fine og konstruktive tilbakemeldinger i går på dette innlegget HER, det virker som om det er et tema mange kanskje går og tenker på, men som man unngår å snakke om av forskjellige grunner. Dette er hvertfall ikke siste gangen jeg tar det opp, og et nytt innlegg begynner nok å forme seg oppe i toppen snart igjen. 

Anyways, det er torsdag dere og det betyr en ny time hos psykologen. Jeg ser bare mer og mer hvor viktig det har vært for meg å prate om alt som foregår oppe i topplokket, etter 1 1/2 år begynner liksom ting å løsne. Nå er jeg mer i den “ekte” verden sammen med folka mine i stede for å bare være borte og oppe i hodet mitt. Jeg har ikke like stort behov for å rømme fra tanker og følelser, og det er faktisk helt fantastisk. Å kjenne på at man ønsker å leve, oppleve barna, oppleve fremtiden med mannen jeg elsker, glede seg til stunder med resten av familien, det er godt. 

Jeg har vært litt emosjonell de siste dagene. Det har skjedd så fryktelig mye på to år, alt er snudd opp ned, men det føles også så veldig riktig. Jeg er så glad for at jeg lever. 

Jeg er så glad for at jeg her to utrolig nydelige barn. Jeg er så glad for at jeg er gift med min beste venn. Jeg er så glad for at jeg finner Guro. Jeg er så glad for at jeg har stunder med ro i hjertet og hodet. 

Jeg er så glad for… 

Hva er du glad for i dag? 

– Vi blogges flotte dere <3 


Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER!

#blogg #hverdag #torsdag #familie #glad

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg er glad …

  1. Ble glad av å lese innlegget ditt 🙂 Jeg leter etter lure ting å fylle dagen med. 🙂 Er glad fordi solen skinner på vinduet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *