Tomt kaos

Categories Depresjonen

Tom. 

Har det helt greit, men er tom.

Lite initiativ. 

Har hatt to dager med litt pågang, men nå er det liksom borte igjen. 

Det ligger et lokk på følelsene, føler meg flat. 

Jeg har det greit, det er bare litt plagsomt. 

Blir en inne dag i dag, føler det er teit. Jeg burde jo være ute, eller lage noe, kanskje bake. Jeg burde trene litt etterhvert, drikke noe annet enn sjokkomelk. 

Jeg skriver dette for meg selv. Det er så mye surr oppe i hodet. 

Bla, bla, bla.. 

Det er jo det denne bloggen er til. Bare Guro, uten filter, nesten. Må ha på litt filter, noe annet ville blitt veldig interessant. 

Filter, filter.. 

I dag er jeg tom med kaos.

Slikt går faktisk ann..

Tomt kaos.

– Guro 

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER!

#blogg #blogger #livet #tom #hverdag #tirsdag #psykiskhelse

4 kommentarer

4 thoughts on “Tomt kaos

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *