Det jeg ser og det du ser

Categories Familien

Jeg ser slitt og tynt hår,

Du ser vakre bølger av gull.

Jeg ser munnsår og tynne lepper,

Du ser glede og latter.

Jeg ser valker og strekkmerker,

Du ser kos og trygghet.

Jeg ser mørke ringer under øynene,

Du ser, og føler deg beundret.

Jeg ser hengepupper,

Du ser trøst.

Jeg ser feil og mangler,

Du ser det mest perfekte i ditt liv.

Når jeg ser meg selv med dine øyne blir jeg plutselig litt finere.

Du smiler når du ser meg, bare smil, bare glede, når du ser mammaen din.

Takk!

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER

#blogg #hverdag #familie

6 kommentarer

6 thoughts on “Det jeg ser og det du ser

  1. Hei Guro!:) Veldig fine ord, skjøre, ærlige og sanne. Ekte!
    Du er en nydelig sjel, og en pen jente å se på også.
    Jeg forstår det slik at du sliter litt følelsesmessig, og er glad for at du får hjelp for dette. Min erfaring om sånt er at å finne trygghet i seg selv er en viktig nøkkel, og at andre ikke skal sette noen fasit for hvordan man skal være. Kort sagt.
    Ellers har jeg lært meg at det å trene litt gjør meg gladere og balanserer psyken. Start litt forsiktig, men gjør det i steden for å sette deg ned i tanker som kan være negative. Gjør det til en god vane der du etterpå dusjer og pleier deg selv. Du vil oppdage hva dette gjør med deg, positivt sett. Det er faktisk helt utrolig viktig. Jeg er spent på om du tar utfordringen. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *