Den nest beste tingen i verden

Categories Mammalivet

Vet du hva den nest beste tingen i verden er? 

Det er å bli tante! (Å få sine egne er så klart best :)).

For noen uker siden ble jeg tante for første gang til en liten gutt. Det er søstra mi Ingvild, den siste jeg har å skrive om på bloggen, som har blitt mamma. 

Det var, eller er, så rart å holde et bitte lite nurk som ikke er sitt eget. Og plutselig ble Veslemor kjempe stor i forhold til den lille fjompen. 

Åhh! Tiden går så fort. Jeg vet jeg sier det ganske mye, men hallo, det er ikke lenge siden jeg gikk i femteklasse og tenkte at det var to år til syvende. Jeg tenkte også at jeg skulle huske på å ha tenkt på dette for tiden ville plutselig ha gått, og nå går jeg ikke i syvende. Nå er jeg 24 år, mamma til to, gift, opplevd en depresjon og skal veeldig snart flytte inn i “eget” hus. 

Aii! Hvordan så livet ditt ut da du var 10 år? Og hvordan ser det ut i dag?

Følg meg gjerne på andre sosiale medier HER!

#blogg #familie #livet #tiden

6 kommentarer

6 thoughts on “Den nest beste tingen i verden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *