Så lenge har vi vært gift

Categories Mammalivet

Hei! 

Hvordan har du det for tiden? 

Jeg vet jeg har virket litt fraværende fra bloggen denne våren, men det har vært så fryktelig mye som har skjedd. Håper selvfølgelig at det blir mer rutine på denne bloggen, noe jeg tror det kommer til å bli, men det må nok bli høst først før det blir noen virkelige forandringer her. Når begge barna går i barnehage blir det litt lettere å få produsert litt bedre innhold. 

Uansett, vi har hatt enda en strålende solskinnsdag. Det er jo så digg! Ja, også har jeg og mannen vært gift i fem år i dag- kjære vene tiden går fort. Vi har faktisk ikke feiret den i det hele tatt (oh well!), det viktigste er jo at vi har det fint sammen alle andre dager i året 🙂 

Tenkte å dele litt bilder med dere fra dagen i dag. 

JAhh.. Skal jeg være helt ærlig så har jeg det egentlig litt vanskelig. Sliter med dårlig samvittighet når det kommer til barna- tror egentlig jeg ikke har noen grunn til det, men føler meg bare.. dårlig liksom. Alt blir surr og tull oppe i hodet, ingenting er bra nok, alt kan bli bedre, føler meg så usikker på alt mulig rart. Bahh! Liker ikke å ha det slik.. Så nå prøver jeg bare å slappe av, nyte at ungene sover godt i sengene sine og at gubben og jeg kan nyte en rolig kveld. 

Tomt kaos. Jeg prøver å ikke føle for mye. 

Ønsker deg en god kveld, så blogges vi! 

– Guro <3 

FØLG MEG GJERNE PÅ MIN NYE INSTAGRAM HER!

2 kommentarer

2 thoughts on “Så lenge har vi vært gift

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *